
mail adresa: ahaurednik@gmail.com
Uža naučna odnosno umetnička oblast
Žurnalistika
Predmeti
Odnosi s javnošću-korporativno komuniciranje, Odnosi s javnošću-menadžment događaja, Odnosi s javnošću-lično brendiranje
Anita Todorović je doktorand iz oblasti medija i komunikacije. Završila je osnovne studije, smer novinarstvo, na Fakultetu političkih nauka, kao i master iz oblasti novinarstva i komunikacije na istom fakultetu na kome je položila sve ispite i završila trogodišnje doktorske studije iz oblasti medija i komunikacije.
Bila je stručni saradnik i predavač na svom matičnom Fakultetu političkih nauka u Beogradu, na predmetu Odnosi sa javnošću. Za potrebe predmeta, zajedno sa akademikom prof. dr. Petrom Bokunom napisala je knjigu “Sam svoj PR”.
Usavršavala se kod prof. dr. Edvarda De Bona, svetski priznatog eksperta iz oblasti učenja kreativnosti kao veštine ljudskog uma, kog je prestižni magazin Time uvrstio u 50 najvećih živih umova današnjice. Danas je jedan od 6 sertifikovanih trenera prema De Bonovoj metodologiji u regionu jugo-istočne Evrope.
Iskustva iz saradnje sa prof. dr. De Bonom unela je u svoju drugu knjigu “Kreativnost, priča koju pričamo sami sebi” (IP Jovan 2012, Beograd), koja je postala udžbenik iz predmeta Veštine kreativnog mišljenja na Akademiji za diplomatiju i bezbednost gde je kao asistent u nastavi i predavač radila više od dve godine. Paralelno sa akademskim radom, vodila je treninge i osmislila edukativne programe za razvoj više različitih projekata Saveta Evrope (Creating Cultural Capital, Cultural Corridors, Association for Culture and Turism Exchange…).
Kao stručni konsultant i trener vodila je obuke za različite kompanije i institucije medju kojima su Britanska ambasada u Beogradu, Drušvo lobista Srbije, Ball Packaging, Lafarge BFC, Roche, Carlsberg, Avon Cosmetics… Marketinška znanja stekla je radeći sa Draganom Sakanom pionirom advertisinga na Balkanu sa kojim je saradjivala nepunih 10 godina na različitim klijentima iz zemlje i sveta: Svetska banka, Austrijski kulturni forum, Bambi, Avon Cosmetics, British American Tobacco, Eurobank, Wiener Stadtische, GTZ, Bitef, Univerzitet u Beogradu…
Poslednjih 5 godina vodi sopstvenu agenciju za kreativne komunikacije „Whole in one communications“ (branding, dizajn, advertising, odnosi sa javnošću, event menadžment, tv i radio produkcija, teatarska produkcija i novi mediji). Zajedno sa našim proslavljenim glumcem Branislavom Lečićem ,Anita je suosnivač edukativnog centra Lekart koji ima za cilj da pomogne svakom
oveku da otkrije sebe i kroz umetnost nadje put samoostvarenja i sreće.
Osnivač je i gl. i odg. urednik Aha magazina za kreativniji život koji već 3 godine mapira, predstavlja i promoviše ljude, projekte i nove ideje iz svih oblasti kreativnih industrija u zemlji i regionu.
- 2015. Osnivač i gl. i odg. urednik Aha magazina za kreativniji život
www.ahamagazin.rs - Osnivač i kreativni direktor , Whole in one communicationsKlijent lista: Council of Europe, Association for Culture and Tourism Exchange, Wine Community, Atlantic Grupa (Cockta, Droga Kolinska, Dietpharm, Bakina tajna) Organic Live Fest, Ivan
ić i sinovi, Hemofarm, Pharmaswiss, Zlatiborac, Nelly fabrika konditorskih proizvoda… www.wholeinone.rs - 2013. Suosnivač i predavač Lekart edukativni centar
www.lekart.rs - 2006 – 2012 Savet Evrope
Stručni konsultant i trener
Trener iz oblasti marketinga i razvoja kreativnih industrija. Učestvovala u osmišljavanju i sprovođenju treninga za različite proizvođače, vinarije, kulturne institucije i EU projekte. - 2006 – 2008 Fondacija Savet za novo mišljenje
Sertifikovani trener: Veštine kreativnog razmišljanja - 2004 –2008 New Moment New Ideas Kompanija Y&R
PR direktor
Lista klijenata uključuje:
Lafarge BFC, U.S. Steel Srbija, Nissal Fabrika, British American Tobacco, Svetska banka, SIEPA, Ministarstvo ekonomije i regionalnog razvoje Republike Srbije, dnevne novine Danas, TV Fox Crime, Electrolux, Xerox, Zekstra… - 2008-2010 Akademija za diplomatiju i bezbednost, Beograd
Predavač, predmet: Veštine kreativnog mišljenja - 2007 – 2008 Fakultet političkih nauka, Univerzitet u Beogradu
Predavač, predmet: Odnosi sa medijima - 2002 -2004: TV Politika
Novinar, voditelj TV programa Gala - Januar – Decembar 2002: Magazin Duga
Kolimnista - 2000-2002: YU Info kanal
Novinar - 1999-2000: TV Studio B
Novinar i voditelj, TV emisije Beograde dobro jutro i Beograde dobar dan
Sa dr Petrom Bokunom, koautor je knjige: Sam svoj PR, prve knjige na srpskom jeziku koja pokriva oblast upravljanja javnošću i odnosima sa medijima (2010, Beograd)
“Kreativnost –priča koju pričamo sami sebi” IP Jovan, 2012, Beograd.