Fakultet savremenih umetnosti ostvario je saradnju sa Nacionalno akreditaciono telo za obezbeđenje kvaliteta u visokom obrazovanju (NAT) na realizaciji edukativnog video-serijala namenjenog studentima visokoškolskih ustanova u Republici Srbiji.

Video-serijal obuhvata deset kratkih video-klipova u kojima studenti Fakulteta savremenih umetnosti, kroz scene iz svakodnevnog studentskog života, na jasan i komunikacijski pristupačan način objašnjavaju teme od ključnog značaja za razumevanje sistema akreditacije i obezbeđenja kvaliteta u visokom obrazovanju.
Projekat je realizovan u okviru Departmana dramskih umetnosti FSU, a umetničko i pedagoško vođstvo potpisuje prof. mr Božidar Đurović, nastavnik Fakulteta savremenih umetnosti, Beograd. Posebna vrednost ovog serijala ogleda se u aktivnom učešću studenata FSU, koji kroz svoj umetnički izraz i scenski dijalog doprinose boljem razumevanju složenih institucionalnih tema.
U realizaciji video-klipova učestvovali su studenti Fakulteta savremenih umetnosti: Milijana Krstić, Bard Krsto Plemić, Maksim Mirković, Viktorija Šamilina, Lazar Milovanović, Anđela Relić, Aleksandar Kamenović, Anastasija Mitić, Teodora Antanasković, Mehmed Gicić, Matija Gačić, Magdalena Rodaljević i Anja Šćekić.
Kroz video-klipove obrađuju se teme kao što su: uloga i značaj NAT-a, pojam i značaj akreditacije ustanove i studijskih programa, uloga studenata u postupcima obezbeđenja kvaliteta, značaj studentske evaluacije nastave, kao i standardi koje fakulteti moraju da ispune radi dobijanja i održavanja akreditacije.
Kratki video-formati realizovani su u savremenom, studentima bliskom izražajnom ključu, sa jasno izraženim edukativnim i informativnim karakterom, bez humorizma ili zabavnog pristupa. Na taj način, umetnički i pedagoški potencijal studenata FSU stavljen je u službu šireg društvenog cilja — jačanja kulture kvaliteta u visokom obrazovanju.
Fakultet savremenih umetnosti ponosan je na angažovanje svojih studenata i nastavnika u projektima koji povezuju umetnost, obrazovanje i društvenu odgovornost, i koji doprinose većoj informisanosti i osnaživanju studentske zajednice.











Leave a Comment