Prijavi se i postani deo nove klase 

Za pripremnu nastavu prijavite se telefonom: +381(11)4011.216. Od naših savetnika za upis saznaćete i sve ostale detalje u vezi sa prijemnim ispitom. 

Iskoristite priliku da postanete deo nove generacije po povoljnijim cenama do kraja meseca, posle toga cene školovanja se povećavaju.

Postani deo nove klase FSU. Prijavi se ovde >>

 

 

 

Osmisli, realizuj i plasiraj umetnički projekat

Kroz alate stvaralaštva i umetničko organizovanje, studenti u potpunosti upoznaju pojmove, oblike i načine primene kreativnosti. Na nastavi se studenti upoznaju sa različitim disciplinama u okviru umetnosti i vidovima rada u medijima, analiziraju pojmove i fenomene iz ove oblasti i svoje znanje neposredno primenjuju na društvo u celini.

Oblasti koje su obuhvaćene na studijskom programu Kreativne komunikacije jesu dramske umetnosti, mediji (od tradicionalnih do digitalnih), zvuk kao izražajno sredstvo i kao element muzičke industrije, i pisana reč.

Akademsko zvanje koje stičete po završetku osnovnih akademskih studija: diplomirani komunikolog producent, diplomiranil komunikolog muzički producent ili diplomirani komunikolog. 

Prijavi se

Koji su ciljevi programa Kreativne komunikacije?

Cilj programa Kreativne komunikacije je da stvori kompetentne stručnjake za analitičko i kreativno delovanje u kulturi, umetnosti, medijima, odnosno u društvenom sistemu u celini. Po završetku studija bićete sposobni da samostalno kreirate i vodite određene projekte.

Program Kreativne komunikacije napravljen je s ciljem da kreativnost bude uključena u sve elemente društva, počevši od prostora dramskih umetnosti, preko medija, do produkcije zvuka i muzike. Njegova svrha je da se na osnovu znanja koja se stiču iz oblasti dramskih umetnosti, medija i pisanog informativnog i analitičkog sadržaja studenti obuče za celokupno delovanje u okviru društva kreativnih industrija.

Program Kreativne komunikacije obuhvata tri različita smera:

Ako izaberete neki od programa na Departmanu kreativnih komunikacija, naučićete kako da samostalno kreirate ideje i sadržaj, ali i da izrađujete projekte, realizujete ih, organizujete, distribuirate, plasirate i medijski predstavljate i objavljujete.

Kako izgleda nastava?

Nastavni proces na Departmanu kreativnih komunikacija traje četiri godine, odnosno osam semestara, i odvija se kroz teorijsku i praktičnu nastavu.

Predmeti koje slušate i polažete na ovom odseku daće vam sve što je potrebno kako biste svoju umetničku karijeru započeli već tokom studija.

To se postiže kroz sadržaje teorijske i praktične nastave, vežbe, seminarske radove, kolokvijume, kao i ostvarivanjem interakcije u nastavi između studenata i mentora, a plod tog rada verifikuje se predispitnim obavezama i ispitima.

Studijski program čine obavezni i izborni predmeti. Svi predmeti su jednosemestralni.

Kome je namenjen program Kreativne komunikacije?

Ovaj departman obuhvata širok spektar zanimanja i organizaciju i realizaciju celokupnih umetničkih projekata. U zavisnosti od toga da li ste više za produkciju ili vas zanima muzički aranžman, a možda ste talentovani i za kreativno pisanje i želite da se oprobate kao kreatori sadržaja ili novinari, odabraćete uže usmerenje na jednom od ponuđena tri smera na ovom departmanu. Dakle, namenjen je svim onim kreativcima koji žele da se iskažu u različitim oblastima i različitim tipovima umetničkih projekata.

Paketi dodatnih kurseva za savremenog kreativca

Osim raznovrsnih savremenih znanja i veština koje ćete steći tokom studiranja na Fakultetu savremenih umetnosti, možete da izaberete, potpuno besplatno, i pakete dodatnih kurseva i na taj način obogatite svoje kompetencije. Paketi dodatnih kurseva obuhvataju Personal Development Program i 4 dodatna kursa koja birate u skladu sa sopstvenim preferencijama i smerom koji pohađate.

Kroz kurseve Personal Development Programa moći ćete da ovladate raznovrsnim poslovnim veštinama, a uz to, kao student jednog od tri smera sa Departmana kreativnih komunikacija, moći ćete da izaberete neke od kurseva koji će na najbolji način dopuniti vaše produkcijske kompetencije: Internet marketing, Preduzetništvo, Video-postprodukcija, Adobe After Effects, Samomotivacija i motivacija drugih itd.

Izaberite najsveobuhvatnije umetničko obrazovanje i po završetku fakulteta, sa znanjem i praksom koju ste stekli tokom studiranja, počnite da gradite karijeru u kreativnoj industriji.