U današnjem visoko konkurentnom tržištu, sposobnost kompanije da razume svoje kupce i gradi dugoročne odnose postaje ključna prednost. Upravo zato menadžment odnosa sa kupcima (CRM) zauzima centralno mesto u savremenom poslovanju.

Efikasna segmentacija tržišta, praćenje kupčevog životnog ciklusa i strateško upravljanje lojalnošću mogu značajno da povećaju LTV — lifetime value kupca — i obezbede stabilan rast brenda. Kompanije koje primenjuju savremene CRM alate i tehnike ne samo da privlače nove korisnike, već uspešno zadržavaju postojeće, podižu profitabilnost i grade prepoznatljiv identitet na tržištu.
Ako želiš da savladaš ove veštine i postaneš stručnjak koji razume savremene potrebe tržišta, sada je pravi trenutak da zakoračiš u svet marketinga.
Upiši Kreativni marketing na Fakultetu savremenih umetnosti (FSU) već danas i nauči kako da gradiš lojalnost, povećavaš vrednost kupaca i oblikuješ uspešne marketinške strategije.
Prijavi se: fsu.edu.rs/prijava
Piši: upis@fsu.edu.rs
Pozovi: +381 (0)11/40-11-216, +381 (0)11/40-11-217
Viber/WhatsApp: +381 (0)65/20-15-880










